reklama

Samba, štetce a žlté bodky

A hlavne - fantastický relaxačný ventil na mentálny pretlak akéhokoľvek druhu.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (14)

Kreslila som rada odmalička. Poväčšinou som sa síce obmedzila na tváričky rovnakého typu, ale bavilo ma to stále rovnako. Predstava maliarskeho plátna, skutočných štetcov a olejových farieb - to však bolo iné kafe... Ani neviem, prečo som sa k tomu nikdy nedostala. Musela som počkať až na pozorný podarúnok od priateľa, aby som si konečne mohla vyskúšať, aký je to pocit, keď prvýkrát šmahnete štetcom po plátne (alebo teda po kartóne potiahnutom plátnom). Netrpezlivosť, prekvapenie, strach, že sa vám šmykne ruka... Poznávanie správania oleja na plátne naostro, bez teórie.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Postupne som začínala prichádzať na to, ako naň. A naše zoznamovanie sa stále nachádza v úvodnej fáze. A tak z času na čas skúšam. A maľujem si ako mi duša piští.

Svojím prvým obrázkom som si zamilovala žlté bodky a kvetinové veterníky.. krížom-krážom :)  

Obrázok blogu

Tak k tomuto som prišla ako slepé kura k zrnu. Pôvodne som sa chystala maľovať podľa predlohy jednej fotky, ale čím viac sa obraz vzďaľoval od predlohy, tým viac som túžila premaľovať ho celý na šedo - a nakoniec som neodolala. Následne som si overila, že aj na taký obraz sa stále dá maľovať - tzv. vrstvenie.  

Obrázok blogu

Pri svojom (zatiaľ) poslednom som sa nechala viesť len tým, na čo som farebne a obrazovo dostala chuť. Výsledok mi pripomínal motívy Pucciho šiat, kamarátka ho zas vnímala ako kraslicu (možno latinskoamerickú? :)

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Pohľad z ľavého horného rohu:

Obrázok blogu

Pohľad z pravého rohu:

Obrázok blogu

A teraz zľava dole:

Obrázok blogu

A sprava:

Obrázok blogu

A teraz si to všetko zosumarizujme:

"Sambo-džungľa"  

Obrázok blogu

"Vesmírna psychedélia:

Obrázok blogu

"Latinská kraslica"

Obrázok blogu

Andrea Kuricova

Andrea Kuricova

Bloger 
  • Počet článkov:  51
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som taká (ne)normálna mladá žena. Je strašne veľa veci, ktoré neznášam (momentálne si najviac spomínam na klímu) a zopár takých, ktoré naozaj zbožňujem. Zoznam autorových rubrík:  Tvorím...Pocity a rozpoloženiaNázory, postoje, úvahyLen tak zľahka...Zažila som...Nenáročné lyricko-epické halúzVšimla som si...SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu