reklama

Čo mám rada

Viem, že to tu už bolo stokrát, ale ešte nikdy odo mňa…

Písmo: A- | A+
Diskusia  (15)

Zbožňujem ten dusivo-sladký pocit v krku, keď náhodou vdýchnem kakaový prášok…

Zbožňujem olivy. Olivy grécke (maličké, s kôstkou), talianske čierne, vodnaté), španielske (obrovské zelené, s hrboľatým povrchom). Ale aj tie, čo kupujem v Jednote.

Zbožnujem pieseň Jara Filipa ... o tých štyroch smutných vŕbach, čo za dedinou stoja....

Salmu Hayek ... Pohľad na ňu ma vždy utvrdí v tom, že latinos sú v určitých veciach jednoducho o tri levely popredu. S tým sa nedá nič robiť.

Nenávidím a súčasne milujem situácie, ktoré mi postavia všetky nervy do pozoru a pripomenú, aké je všetko relatívne. Keď si tvrdenie, že aj sekunda može otočiť život naruby, overím v praxi.

Zbožňujem to dunenie v ušiach, keď vyleziem na kúpalisku z bazéna a ľahnem si na deku. Ako sa mi v tom polo-hybernačnom stave zlejú všetky letné zvuky a vône doromady - piskot detí z detského bazéna, vôňa opaľovacích krémov a kečupu, decibely z neďalekého hot-dog stánku...

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Čajkovského valčíky. Bez komentára.

Tú zvláštnu spriaznenosť... Keď si s chalanom z Hriňovej na letisku v New Yorku spomínate na chuť liptovských korbáčikov.

Zbožňujem malinovú Fantu. Je to ako 100-percentná šťava z Bomparov.

Ked počúvam takú hudbu, že v duchu nenávidím boha, že mi nenadelil schopnosť rozlišovať viac tónov než c d e f g a h c (poviem vám, na toto si spomenúť...!)

Mám hrozne rada idylický zvuk poprašného lietadla. Vtedy si spomeniem na detstvo v Pliešovciach a neďaleký rybník.

Situačný humor. Madonna spadla z koňa a celá sa dotĺkla.

Dnes som bola na masáži ( atmosféra kľudna, až ezoterična), a začula som zrazu (úplne nadprirodzene) správu z rádia, že Madonnu už netreba ani atakovať, ona sa aj sama napočkanie strieska z koňa (má 46 !) A potom – nesmejte sa! Rehotala som sa ako slniečko (do toho otvoru na ležadle).

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Keď si znovu uvedomím, aký som citlivý človek. Napadne mi zrazu, že som už strašne dávno nevidela dúhu. Takú tú pravú, ktorú ste v detstve vídavali tak často... A s takým farebným rozlíšením, že koniec...

Keď si na rodinnej oslave uvedomíte to najdôležitejšie pravidlo v živote : Koniec dobrý, všetko dobré...

Andrea Kuricova

Andrea Kuricova

Bloger 
  • Počet článkov:  51
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som taká (ne)normálna mladá žena. Je strašne veľa veci, ktoré neznášam (momentálne si najviac spomínam na klímu) a zopár takých, ktoré naozaj zbožňujem. Zoznam autorových rubrík:  Tvorím...Pocity a rozpoloženiaNázory, postoje, úvahyLen tak zľahka...Zažila som...Nenáročné lyricko-epické halúzVšimla som si...SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu