reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Andrea Kuricova

Andrea Kuricova

Bloger 
  • Počet článkov:  51
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som taká (ne)normálna mladá žena. Je strašne veľa veci, ktoré neznášam (momentálne si najviac spomínam na klímu) a zopár takých, ktoré naozaj zbožňujem. Zoznam autorových rubrík:  Tvorím...Pocity a rozpoloženiaNázory, postoje, úvahyLen tak zľahka...Zažila som...Nenáročné lyricko-epické halúzVšimla som si...SúkromnéNezaradené

reklama

Tvorím...

Samba, štetce a žlté bodky

Andrea Kuricova

Samba, štetce a žlté bodky

A hlavne - fantastický relaxačný ventil na mentálny pretlak akéhokoľvek druhu.

  • 20. nov 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 224x
  • 14
Bratislavský cukrík

Andrea Kuricova

Bratislavský cukrík

Keď karamelový chlapec chce aby chutil ako trnka ...  (Paradoxné označenie vytvorené na základe dlhodobého pozorovania...)

  • 19. máj 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 522x
  • 6
Páčiš sa mi...

Andrea Kuricova

Páčiš sa mi...

Ach tá naša hra na mačku a myš. Nemôžem za to, ale páči sa mi. Páčiš sa mi...

  • 6. máj 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 648x
  • 3
reklama
SkryťZatvoriť reklamu