reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Andrea Kuricova

Andrea Kuricova

Bloger 
  • Počet článkov:  51
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som taká (ne)normálna mladá žena. Je strašne veľa veci, ktoré neznášam (momentálne si najviac spomínam na klímu) a zopár takých, ktoré naozaj zbožňujem. Zoznam autorových rubrík:  Tvorím...Pocity a rozpoloženiaNázory, postoje, úvahyLen tak zľahka...Zažila som...Nenáročné lyricko-epické halúzVšimla som si...SúkromnéNezaradené

reklama

Len tak zľahka...

Marcel po druhé...,

Andrea Kuricova

Marcel po druhé...,

Takmer pred polrokom ma počas spiatočnej cesty do Bratislavy zaujalo negustiózne a grobianské správanie dvoch írečitých dedinských chlapov natoľko, až som o nich napísala článoček. / http://kuricova.blog.sme.sk/c/10547/Prefackovalo-ma.html / Minulú nedeľu som mala príležitosť vychutnať si ich (vlastne len Marcela) opäť...

  • 15. nov 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 933x
  • 43
Čo mám rada

Andrea Kuricova

Čo mám rada

Viem, že to tu už bolo stokrát, ale ešte nikdy odo mňa…

  • 18. aug 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 792x
  • 15
Keď to fičí...

Andrea Kuricova

Keď to fičí...

Včera som asi po troch rokoch sedela znovu na bicykli. A poviem vám, ani som nevedela, že mi to tak chýbalo.

  • 8. aug 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 322x
  • 4
reklama
SkryťZatvoriť reklamu