reklama

Bratislavský cukrík

Keď karamelový chlapec chce aby chutil ako trnka ...  (Paradoxné označenie vytvorené na základe dlhodobého pozorovania...)

Písmo: A- | A+
Diskusia  (6)

Gél v tvojich vlasoch ešte nenasiakol sofistikovaným puchom barov, do ktorých by si chodil zapíjať ďalší pokazený vzťah. Obkolesený ťažobou ľahkých vzplanutí prerážať tamojší coolový vzduch tým veľavravným a zbabelým (a tupým).. :

„ Šak vieš, komplikované, komplikované...“ Okoreň si city skazenosťou - nech to má šťavu. Vytvor si alibistickú bariéru a odtni prsty každému, kto po nej bude chcieť za tebou vyliezť. Ale dá ti to práce, postaviť si ju... Vyzerá že netreba vôbec nič, akurát stačí sa na to všetko poriadne ......

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Ale nie, buduj si svoje tehličky odstupu. Teraz ale ešte nie si schopný vytvoriť si ten bez(citný)pečný nadhľad. Ešte si nedokážeš udržať a vytvoriť bezpečný odstup. A tak veľmi by si to chcel. Aby si mohol v bezpečnom kruhu svojej tlupy naďalej šíriť že ten svet je ale oná...

Stále nie a nie napchať sa do toho pokryteckého kabáta... Ešte stále máš odvahu nazvať ma alibistkou. Ešte sa necítiš dosť trápne na to, aby si sa ma neopýtal, či si nepripadám ako najväčší zbabelec na svete. Ešte si neuvedomuješ ten môj neviditeľný pobavený úsmev, ktorý tvoje otázky sprevádza. Ešte stále dokážeš pohŕdať.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Taký mladý, taký pekný, taký čistý. Už aby to bolo preč, čo? A ja ťa pri tom zopodiaľ sledujem a v duchu ti prajem veľa šťastia... Neboj nič, pri takejto lopote sa ti to raz podarí. Už ma nebudeš viac zaujímať...

Andrea Kuricova

Andrea Kuricova

Bloger 
  • Počet článkov:  51
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som taká (ne)normálna mladá žena. Je strašne veľa veci, ktoré neznášam (momentálne si najviac spomínam na klímu) a zopár takých, ktoré naozaj zbožňujem. Zoznam autorových rubrík:  Tvorím...Pocity a rozpoloženiaNázory, postoje, úvahyLen tak zľahka...Zažila som...Nenáročné lyricko-epické halúzVšimla som si...SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

296 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu