reklama

Letisko

Kazdy deviaty ma tvar mojej prvej lasky, kazdy stvrty si berie kufrik z pasu s vyrazom sefa o desiatej rano. A kazda druha pani nad 60 mrasti nosom pri pohlade na odlety tak ako moja stara mama.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (4)

Najvacsia statisticka vzorka moderny v pohybe.

Pohvizdujuci karieristi s laptopom na pleci.

Sestsekundove lasky.

Potencialni manzelia.

Potencialni milenci.

Botulotoxinove tety z US, chrumkavi sportovci z Vychodu.

Vsetci spolu letme ku gate B34. Vymenime si vzdusnou cestou miliony bakterii od Juznej Ameriky po Laponsko. Nadnasajuci metropolitny esprit.

Najrychlejsie datlujuca tinedzerka do mobilu dava Larsovi vediet ze party nestiha. Na utechu novy Lacost.

Viem o vas vsetko. No delay. Tak sa majte.

Andrea Kuricova

Andrea Kuricova

Bloger 
  • Počet článkov:  51
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som taká (ne)normálna mladá žena. Je strašne veľa veci, ktoré neznášam (momentálne si najviac spomínam na klímu) a zopár takých, ktoré naozaj zbožňujem. Zoznam autorových rubrík:  Tvorím...Pocity a rozpoloženiaNázory, postoje, úvahyLen tak zľahka...Zažila som...Nenáročné lyricko-epické halúzVšimla som si...SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

24 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Iveta Rall

Iveta Rall

88 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu