reklama

English men

Je 06:00 PM a zas sme sa všetci húfne natrepali do metra.  Vzduch je takmer nedýchateľný, zábradlia lepkavé a miesto na sedenie má cenu zlata.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (38)

Ja som svoj boj vyhrala a so slastným pocitom, že najbližších 20 minút nestrávim s cudzími lakťami vo svojich rebrách, som si z kabelky vytiahla noviny, ktoré mi do rúk natlačil ich exotický roznášač v neónovej veste.

Je v tom istá spriaznenosť. Väčšina pred sebou až uniformne drží najčerstvejší výtlačok London Lite alebo Metra a očami viac (či skôr menej) sústredene behá po jeho riadkoch. Niektoré sa čítajú naozaj, iné sa použijú len ako alibi pred prípadnými pohľadmi ostatných. V poslednej dobe nám tiež slúžia ako kryt pred tými, ktorí kýchnu viac než dvakrát a my na nich za to primerane zazeráme. Hnusní potenciálni šíritelia vírusu. Čo sa trepú medzi normálnych ľudí?!

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Takmer nikto sa neusmieva, všetci sú svorne otrávení. Okrem partičky uškrečaných tínedžerov, ktorá si bohvieprečo vybrala na začiatok svojej dnešnej razie práve túto „going home from office" hodinu. Aj keď, hľadiac na nich ako sa bavia - tí musia byť „otrávení" tiež...

Pri Old Street sa pri mne uvoľnilo miesto.

Na stoličku si v priebehu dvoch sekúnd pohotovo zasadol mladý feši v obleku. Napriek všemožnej snahe pôsobiť „seniorsky" sa nedá nevšimnúť, že je to viac-menej ucho. Pripojí sa k prúdu a rozprestrie najnovšie vydanie Metra. V tom momente sa mu uvoľní vrecko na nohaviciach a vypadnú mu z neho tri mobilné telefóny a Ipod. Mladík okamžite stráca domnelý bohorovný postoj a splašene sa po nich vrhne po dĺžke celého vozňa. Akonáhle ich znovu dostane do bezpečia svojho lona, viditeľne si vydýchne a červeň z jeho tváre ustúpi. Jeden z nich starostlivo pohladí a natešene sa pustí do hrania najnovšej hry.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Na chvíľu sa zaseknem a cítim ako sa mi nad hlavou rozlieva komiksová bublina s textom "What a fxxx???". Trochu sa natiahnem a všimnem si, že pri dverách stojí krásna žena (nie celkom pravidlo v týchto zemepisných šírkach). Okrem mňa ju ale očividne nikto iný nezaregistroval. Mladý si ďalej spokojne drtí mobil a vôbec.. také čosi tu už nikoho nezaujíma...

Andrea Kuricova

Andrea Kuricova

Bloger 
  • Počet článkov:  51
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som taká (ne)normálna mladá žena. Je strašne veľa veci, ktoré neznášam (momentálne si najviac spomínam na klímu) a zopár takých, ktoré naozaj zbožňujem. Zoznam autorových rubrík:  Tvorím...Pocity a rozpoloženiaNázory, postoje, úvahyLen tak zľahka...Zažila som...Nenáročné lyricko-epické halúzVšimla som si...SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu