...mi niekedy pripadá ako utrhnutý vagón, ktorý zadávatelia pustia na respondenta. Pravdaže, málokto uvažuje, že niekoho to zaujme, ale iného odradí... a tretieho možno i nechtiac zabije. . Kreatívci to majú ťažké, lebo dosť dobrých nápadov zanikne, pretože objednávatelia, resp. zadávatelia ich neakceptujú. Chce to vždy dobrý nápad, ale platí, že často je v jednoduchosti veľká sila. Keď bábätku dáte leporelo s chaotickými obrázkami, začne plakať. Vyskúšala som si to na mojich troch deťoch... . Ale dobrý článok, dala som K+
Viem že je to výber, Tvoj výber. A veľa reklám sa nedá pozerať. Ale toto sú reklamy, kôli ktorým by som obetovalaj typidkú činnosť v reklamných prestávkach (chladnička, wecko) . :-)))
Pekne,
Díky,