reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Andrea Kuricova

Andrea Kuricova

Bloger 
  • Počet článkov:  51
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som taká (ne)normálna mladá žena. Je strašne veľa veci, ktoré neznášam (momentálne si najviac spomínam na klímu) a zopár takých, ktoré naozaj zbožňujem. Zoznam autorových rubrík:  Tvorím...Pocity a rozpoloženiaNázory, postoje, úvahyLen tak zľahka...Zažila som...Nenáročné lyricko-epické halúzVšimla som si...SúkromnéNezaradené

reklama

Pocity a rozpoloženia

Love is all around me

Andrea Kuricova

Love is all around me

Mala som dnes úžasnú náladu. Nemala som toho málo v práci, ani modré z neba mi nespadlo... Ale aj tak bol tam. Ten úžasný pocit, že asi práve prežívam jedno z najkrajších období v živote.

  • 1. okt 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 376x
  • 6
Letisko

Andrea Kuricova

Letisko

Kazdy deviaty ma tvar mojej prvej lasky, kazdy stvrty si berie kufrik z pasu s vyrazom sefa o desiatej rano. A kazda druha pani nad 60 mrasti nosom pri pohlade na odlety tak ako moja stara mama.

  • 19. okt 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 340x
  • 4
A čo keď modrá nie je farba mojej dúhy..?

Andrea Kuricova

A čo keď modrá nie je farba mojej dúhy..?

Úver bezpečne vybavený, kariérny postup naštartovaný, Trend na stole, náboženské presvedčenie vyznávajúce modlu slovenského ekonomického tigra viac než intenzívne, a... zmätok v hlavičke.

  • 3. sep 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 224x
  • 2
Topím sa vo svojom nešťastí.

Andrea Kuricova

Topím sa vo svojom nešťastí.

Tak strašne ťažko sa mi dýcha...  A s každým bolestným nadýchnutím sa mi z očí spustí stále nový a nový potok sĺz. A nie je ani o trošku menší než ten predošlý. Už ani neviem, odkiaľ sa ich toľko berie... Nedokážem to zastaviť.

  • 22. jún 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 3 014x
  • 35
reklama
SkryťZatvoriť reklamu