reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Andrea Kuricova

Andrea Kuricova

Bloger 
  • Počet článkov:  51
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som taká (ne)normálna mladá žena. Je strašne veľa veci, ktoré neznášam (momentálne si najviac spomínam na klímu) a zopár takých, ktoré naozaj zbožňujem. Zoznam autorových rubrík:  Tvorím...Pocity a rozpoloženiaNázory, postoje, úvahyLen tak zľahka...Zažila som...Nenáročné lyricko-epické halúzVšimla som si...SúkromnéNezaradené

reklama

Všimla som si...

"Každý sa ma pýta, kedy sa vrátim..."

Andrea Kuricova

"Každý sa ma pýta, kedy sa vrátim..."

Pred pár mesiacmi som sa vrátila z niekoľkomesačného pobytu v Británii. Bola to pre mňa z mnohých pohľadov výborná skúsenosť a predovšetkým možnosť spoznať množstvo nových ľudí. Tématika Slovákov žijúcich v Anglicku ma zaujala natoľko, že som sa jej rozhodla venovať v rámci svojej školskej práce. Ukážku z nej vám ponúkam v tomto článku.

  • 8. feb 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 755x
  • 37
September, predvianočný čas..? Či ako..?

Andrea Kuricova

September, predvianočný čas..? Či ako..?

Kráčam si dnes veselo na obed, keď mi zrazu oči naplašil pútač menšej vinotéky, ktorú len nedávno otvorili pod oknami nášho officu. Ako ok - v centre nahusteného Londýna to má určite racionálny základ, ale fakt to musí byť už teraz?!

  • 15. sep 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 845x
  • 32
English men

Andrea Kuricova

English men

Je 06:00 PM a zas sme sa všetci húfne natrepali do metra.  Vzduch je takmer nedýchateľný, zábradlia lepkavé a miesto na sedenie má cenu zlata.

  • 14. júl 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 649x
  • 38
Calendar Girls

Andrea Kuricova

Calendar Girls

Pozerala som minule na Channel4 zaujímavý dokument. Partička postarších dám z ospalej anglickej dedinky Rylstone sa koncom deväťdesiatych rokov minulého storočia odhodlala k zaujímavému počinu. Manžel jednej z nich náhle ochorel na rakovinu krvi a ony sa im obom v tomto ťažkom období snažili pomôcť ako sa dalo. Tým, že boli dennodenne zapojené do starostlivosti o Johna (tak sa manžel Angely Baker volal), uvedomili si, ako málo verejnosť o tejto chorobe vie a ako málo financií putuje na jej výskum. Keď John umrel, nedokázali túto kapitolu len tak uzavrieť a rozmýšľali, ako by sa dalo pomôcť podporiť osvetu o tejto chorobe. A nenapadlo im nič lepšie než sa vyzliecť a dať zvečniť miestnym fotografom do tzv. glamour kalendára pri tom, ako vykonávali bežné domáce práce.

  • 1. júl 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 284x
  • 16
RIP M.J.

Andrea Kuricova

RIP M.J.

Ráno som si otvorila Facebook a všimla som si, že 19 z 29 nových statusov mojich priateľov komentuje smrť Michaela Jacksona. Prekvapilo ma to rovnako ako to, ako táto správa zarmútila mňa samotnú. Svojím nekonvenčným štýlom života a radikálnymi úpravami zovňajšku sa z Michaela Jacksona postupne stala medzinárodná komická figúrka, hodná skôr poľutovania. Vyzerá to ale tak, že svojou hudbou silne oplvyvnil každého, kto sa kedy na parkete vrtel v rytme "Billy Jean"...

  • 26. jún 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 630x
  • 53
reklama
Webové stránky, ktoré ma berú

Andrea Kuricova

Webové stránky, ktoré ma berú

Je viacero vecí, ktoré ma počas doterajšieho pobytu v Anglicku pozitívne prekvapili. Jednou z nich je netradičný spôsob, akým sa niektoré firmy prezentujú. V poslednej dobe som totiž potrebovala vybaviť viacero praktických problémov a pri ich riešení som sa, ako inak, rozhodla v prvom rade siahnúť po zdrojoch na web stránkach.

  • 11. máj 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 802x
  • 4
Môj /rozšírený/ UK rebríček obľúbenej TV reklamy

Andrea Kuricova

Môj /rozšírený/ UK rebríček obľúbenej TV reklamy

Od napísania prvého článku s touto tematikou som sa víťazne dopracovala k nájdeniu jedného z reklamných videí, ktoré sa mi pôvodne nepodarili nájsť. Medzičasom som tiež zhliadla pár ďalších zaujímavých a rozširujem tak svoj pôvodný rebríček o ďalších 5 (či vlastne 6) kúskov.

  • 5. mar 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 695x
  • 15
Môj UK's Top 5 súčasnej TV reklamy

Andrea Kuricova

Môj UK's Top 5 súčasnej TV reklamy

Pomerne neplánovane ma zhruba pred dvoma mesiacmi zavialo do Londýna, kde asi nejaký ten čas ešte pobudnem. Keďže som okrem hromadného rozosielania životopisov, športového tréningu (na čas sa už teraz vyhovoriť nedá) a túlania sa po meste sem-tam zablúdila aj očkom po TV, nevyhla som sa reklamám. A niektoré z nich ma celkom zaujali (trošku pridať zvuk vôbec nebude od veci).

  • 9. feb 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 647x
  • 6
Smraďostĺpovce, part I. / Industrial

Andrea Kuricova

Smraďostĺpovce, part I. / Industrial

Ešte stále vám je po dnešnom dni teplo, dusno? Osviežte sa pohľadom na chladivé betónové budovy môjho rodného mestečka. Mementá socializmu...

  • 27. máj 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 179x
  • 15
Svetlo a tieň

Andrea Kuricova

Svetlo a tieň

Poobedňajšia hra so slnkom u nás doma.

  • 26. máj 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 382x
  • 33
reklama
V-e-c-i

Andrea Kuricova

V-e-c-i

Existuje ešte vôbec niečo, čo by sa nedalo nahradiť týmto vševysvetľujúcim konkrétnym slovom?

  • 5. máj 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 133x
  • 12
Animal planet

Andrea Kuricova

Animal planet

Zvierací faktor je čosi, čo dokáže aj toho najagresívnejšieho cestného hoviadka v okamihu spraviť znesiteľnú ľudskú bytosť ktorá má určite len blbý deň. Podmienkou je viditeľná prítomnosť havkáča v aute.

  • 21. apr 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 258x
  • 11
"Hlúpi Slováci"

Andrea Kuricova

"Hlúpi Slováci"

Aby ma situácia nezachytila nepripravenú, do priestorov Slovenskej pošty v jednom z bratislavských centier som už vošla naštvaná a otrávená. (Predstava „zmysluplného strávenia takmer polhodiny v nedýchateľnej atmosfére zástupu ďalších „nadšencov krútiacich hlavami nad premakanosťou množstva otravných procesov si jednoducho vyžadovala starostlivé naplánovanie a primeranú duševnú prípravu.) Vie to naštvať. Po pracovnom dopoludní kedy premyslene a efektívne využívate každú minútu máte zrazu obetovať značnú čast vašej obednej prestávky na polhodinové čakanie, aby ste nakoniec slávnostne odovzdali šek a zaplatili tých 140 korún... Nesúlad otravujúci život v pravidelných mesačných intervaloch...

  • 16. jan 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 4 052x
  • 61
... aj keď by sme chceli

Andrea Kuricova

... aj keď by sme chceli

Máte už za sebou kdečo. Stretnutie s osudovým bývalým je ešte schopné spustiť vo vás intenzívny dvadsaťštyrihodinový sled spomienok a silných emócií, no vy už ste zmierení a vlastne aj spokojní s tým ako sa vecí majú. A tak podvedome znovu potichu hľadáte…

  • 1. dec 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 351x
  • 2
reklama
SkryťZatvoriť reklamu